emmaterese

- en dagboksblogg -

Bloggtime

Publicerad 2008-04-26 21:39:28 i Allmänt

Jag är fullt medveten om att det dröjer väldigt länge mellan varje blogginlägg. Tyvärr kommer det nog att vara så ett tag då jag som nybliven sambo har så mycket bättre saker att göra än att sitta framför datorn och uggla :).

Min lördag har varit väldigt mysig. Sambon och jag har tagit en lång cykeltur ut till en dvd-utförsäljning som låg i utkanten av kalmar och efter det åkte vi hem och firade min namnsdag med att se den underbart mysiga dokumentären "Armbryterskan från ensamheten" som vi just införskaffat. Efter det hoppade vi på våra cyklar igen och trotrsade regnet och begav oss in till ett nästintill folktomt centrum där vi gick på bio, vi såg "21", den var helt okej och på sina ställen var den väldigt underhållande. Nu är vi hemma och har just slängt in lite mackor i ugnen och så ska vi se dagens tredje film; "The OGRE".... sambon har valt.. ;).

Igår var mammafin här och vi var på IKEA, CityGross och på stan. Det var väldigt mysigt och roligt att ha henne här och jag längtar redan efter att träffa henne och pappa igen.

Det ringde också från en förskola i fredags och jag blev tillfrågad att jobba mån-ons. Underbart! Nu när jag ska jobba lite färre timmar på Fortum så passar det ju perfekt med ett extrajobb till!

Nu sitter han i soffan och väntar... det är så härligt att vara sambo!

Hörs

Kommentarer

Postat av: G.

Publicerad 2008-04-28 17:32:27

snart är det dags för hultan! (och inledning på festivalsommar 2008!) du kommer bort och hälsar på då va??? skulle nästintill gråta annars...

KRAM GUMMSAN!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela