emmaterese

- en dagboksblogg -

Guess what..

Publicerad 2008-02-19 17:23:03 i Allmänt

.. Jag är sjuk - igen!! Eller, nu är jag egentligen på bättringsvägen efter några tuffa dygn av rejält med feber och så pass ont i halsen att jag inte kunnat prata. Helgen som jag hade planerat så noga med födelsedagsmiddag och hela grejen blev totalfiasko. Det stackars födelsedagsbarnet fick ta hand om mig istället och springa med isbitar, febertermometer, snytpapper och extrafiltar. Middagen fick han tillreda på egen hand och även om han säger mig om och om igen att det inte gör något så är jag ledsen över att det blev så fel. Han var så fin hela helgen och jag kände mig så ompysslad och älskad. Det är förvisso ingen direkt nyhet... att han är fin och snäll mot mig alltså, det är han alltid alltid - jag är så lycklig över att få vara hans...

äntligenharjaghittatdigjaghardrömtomdigsålänge.



Jag skulle ha jobbat halvdag idag men fick snällt stanna hemma i sängen. Nu hoppas jag verkligen att jag kan få vara frisk ett tag. Jag har varit småsjuk i flera veckor men det är först nu som det hela har brutit ut och vi får hoppas att det stannar vid detta.

Såg en riktigt bra film idag; Tyler Perry's "Why Did I Get Married", se den om ni får tillfälle.

Jag längtar så enormt mycket till sommaren och hösten. Till sommaren längtar jag för att jag verkligen är sugen på lite sol och värme vilket förhoppningsvis sommaren kan bidra med i år. Till hösten längtar jag allra mest, för det är då jag får flytta ihop med honom och det är då jag får börja plugga igen. Jag längtar massor massor och jag vet att vi kommer att få det så bra.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Maskrosmannen är min kopis.

Publicerad 2008-02-19 20:49:51

- Och jag blir så glad i själen av att läsa om din lycka!

Krya på dig Emma =)

Postat av: Marie

Publicerad 2008-02-20 15:01:27

Krya på dig!
Vi ses snart!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela