emmaterese

- en dagboksblogg -

Ursäkta frånvaron...

Publicerad 2008-01-31 21:24:49 i Allmänt

... men jag mår inte så bra för tillfället. Min magkatarr har satt igång igen och i onsdags var jag hos läkaren och fick en hel massa mediciner för både det ena och andra. Sen, som grädde på moset, har jag idag fått feber. Men - inte sådär mycket feber så att man bara ligger och fryser under tredubbla täcken utan sådär lite fisigt med feber så att du mest känner dig hängig och så att du inte orkar göra något men du blir ändå uttråkad av att inte göra något. Inte för att jag hellre hade legat däckad under tredubbla duntäcken, men då koncentrerar man ju sig mest på att överleva och man blir i alla fall inte uttråkad. Ehem... nåja, det har faktiskt varit skönt för min magkatarr att få vara hemma idag och bara ligga och dega i sängen.

Efter lite ändring av planerna ska jag  hämta honom på stationen om exakt 23 minuter. Wiiiih!

Hörs

Kommentarer

Postat av: Maskrosmannen är min kompis.

Publicerad 2008-01-31 22:57:19

Nej, men stackars!
Hoppas helgen blir underbar (sjukdomar till trots).
Stora kramen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela