emmaterese

- en dagboksblogg -

Lördag 09.35

Publicerad 2008-06-28 09:39:18 i Allmänt

Jag har precis varit nere i tvättstugan och lagt i två maskiner tvätt. Jag har också duschat och ätit frukost. Så går det när man går och lägger sig vid nio en fredagskväll - man vaknar tidigt på lördagsmorgonen. När sambon vaknar ska vi gå till stan och handla lite. Han behöver nya jeans och jag ska kolla på födelsedagspresent till modern som fyller femtio i juli. Jag vet precis vad jag vill köpa men det gäller att hitta det också.

Jag gjorde min sista dag på Ekan igår. De följande fem veckorna ska jag jobba på en annan Waldorfförskola som ligger i Smedby strax utanför Kalmar. Det var väldigt sorgligt att sluta på Ekan och jag hoppas verkligen att jag kommer till skott med att hälsa på dem i augusti.

Nu låter det som att sambon är på väg upp.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-06-28 10:10:15

Haha, jag har precis lagt i tvätt nummer 8 och 9. Så går det när man har en son som vaknar klockan 6.



Tur för dig att du vet vad du ska köpa till mamma. Jag funderar fortfarande.



Ha en bra dag! Hoppas vi kan ses snart!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela