emmaterese

- en dagboksblogg -

Torsdag 15.53

Publicerad 2008-06-05 15:53:28 i Allmänt

Idag har det varit en jobbig dag på jobbet. Jag brände mig riktigt illa på pekfingret av varm ånga och resten av dagen värkte fingret utav bara den. Det värker fortfarande iofs och har antagit en röd-lila färgton. Aj aj aj. Imorgon är jag dock ledig och det är skönt. Då ska jag ligga på stranden och sola hela dagen tror jag allt, om det inte blir så att sambon och jag tar en picknick någonstans i skärgården.

Nu väntar jag på att sambon med tillhörande kompis ska komma hem och se på film. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på under tiden, men jag kan nog hitta något att roa mig med.

Jag gillar att jobba i köket. Jag tycker om när det är mycket att göra och jag gillar den stora diskmaskinen. Idag blev det dock lite väl mycket att göra när jag lämnades ensam med massor att göra. Men, det redde ut sig det också.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-06-05 19:06:10

Vad gjorde du innan sombon och kompisen kom hem?

Ses nästa vecka!

Kram

Postat av: Marie

Publicerad 2008-06-06 09:00:03

Jag hoppas att fingret är bättre idag!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela