emmaterese

- en dagboksblogg -

Good times

Publicerad 2008-03-16 15:43:32 i Allmänt

Idag, när vi satt i bilen på väg hem till kalmar utbrast han:

- Det är väldigt kul att leva just nu!

Jag kan inte göra annat än att hålla med. Imorgon börjar jag på mitt nya jobb och igår fick vi den underbara nyheten att vi har fått en lägenhet. Den första april flyttar vi in i en jättefin liten tvåa i en väldigt trevlig del av kalmar. Nu bor jag hos honom och hans fina mamma i två veckor och det känns helt okej även om det givetvis aldrig är roligt att behöva bo i kappsäck.

Igår tittade vi på melodifestivalen, och jag säger bara: Skyll inte på mig - jag röstade på Christer Sjögren! 

Ikväll ska vi skriva kontrakt på lägenheten och vi ska mäta lite och planera hur vi ska möblera. Skoj skoj skoj.

Hörs

Kommentarer

Postat av: mamma Pia

Publicerad 2008-03-16 17:06:53

Hm, du och en del andra"pensionärer"...
kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela