emmaterese

- en dagboksblogg -

Jag vill inte..

Publicerad 2008-03-03 14:24:46 i Allmänt

... vara sjuk mer. Men - det är jag! I söndags var jag väldigt trött och hängig i kroppen när jag vaknade och framåt eftermiddagen smög sig febern på. Jag låg totaldäckad hela dagen igår och även om jag känner mig lite piggare idag så är jag långt från bra. Detta är den tredje feberperioden jag har nu på en månad och jag är less less less.

Vi fick inte trean i tegelviken. Nåja, det är bara att fortsätta leta lägenhet. Jag vill flytta nu.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-03-03 14:30:04

Ha en fortsatt bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela