emmaterese

- en dagboksblogg -

Aj aj aj

Publicerad 2008-05-02 12:50:11 i Allmänt

Jag har ryggskott! De fick hämta mig med ambulans natten mellan måndag och tisdag då jag inte kunde ta mig ur sängen. Jag skrek rakt ut varje gång jag försökte röra mig. Jag fick en stor spruta smärtstillande och sen kunde jag med ders hjälp ta mig till sjukhuset där jag fick ännu mer smärtstillande och en massa recept på tabletter. Nu känns det bättre, mycket bättre och jag hoppas att jag aldrig aldrig får så ont igen.. Usch.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-03 12:18:34

Jag hoppas att du mår ännu bättre nu några dagar efter.
Kram

Postat av: G.

Publicerad 2008-05-05 19:16:48

Oj hjälp! jag förstår verkligen varför just du ska råka up för att jävelskap!

Postat av: Elna

Publicerad 2008-05-05 23:55:33

Haha, Gina, ibland är det viktigt att inte glömma ord ;)

Jag hoppas att det är bättre med dig. Ryggont är verkligen helt fruktansvärt. Och ryggskott ännu värre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela