emmaterese

- en dagboksblogg -

Bilddags!

Publicerad 2008-05-31 15:07:05 i Allmänt

Nuså.. Här kommer lite bilder från lägenheten. Som ni alla säkert vet är det mycket svårt att porträttera ett helt rum med bara foton, men ni får förhoppningsvis en känsla av lägenheten i alla fall.

Här bor vi :)

Här bor vi på andra våningen. Vi har fönster åt tre väderstreck. :)




Sovrummet. Än så länge är detta rum väldigt sparsamt möblerat. Vi har ingen sängram och väldigt enkla sängbord. Det man inte ser på bilden är en byrå samt de väggar som består av garderober.



Köksfönstret. Resten av köket får ni inte se.. det var inte diskat. Återkommer med det.



Ena hörnet av vardagsrummet. Soffan och några av våra bokhyllor.



Tv-hörnet. Bilden är tagen medan jag satt i soffan som ni såg på bilden ovan.



Skrivbordet. Står i en del av vardagsrummet.

Det är vad som bjuds hittills. Kan säkert komma med lite fler bilder i framtiden. Som ni ser är våra möbler inte de mest moderna i världen, men vi trivs med våra möbler från second hand och vi känner att det är bättre att byta ut dem sen efter hand och efter ekonomiska möjligheter.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-31 15:52:04

Snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela