emmaterese

- en dagboksblogg -

Helg

Publicerad 2008-05-16 13:51:42 i Allmänt

Fredag, och min helg har börjat. Jag sov länge i morse och började sedan dagen med att smörja in mig med brun utan sol. Jag måste jobba på brännan på konstgjord väg då min hud aldrig vill bli brun bara med hjälp av solen.

Nu är M här och hon ska stanna här hela helgen. Sambon fick äntligen hem sitt efterlängtade GTA 4 och de två syskonen kommer antagliigen spela hela helgen igenom. Nåja, det är roligt att M är här i alla fall även om jag intresseras måttligt av tv-spel.

Nu är visst kycklinggrytan klar, jag återkommer.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela