emmaterese

- en dagboksblogg -

Lilla huset...

Publicerad 2008-05-17 21:13:48 i Allmänt

... på prärien. Hela säsong nio har jag nu nedladdad på datorn. Hehe. Ja, jag är nördig men det är så nostalgiskoj att titta på serier som man tyckte så mycket om när man var yngre. Men, nu tittar vi på Matrix, ungefär samma sak.

Annars har lördagen varit lugn. Sambon och jag tog en promenad nere vid havet förut och hälsade på några små lamm som betade där i en hage med sina mammor. De var verkligen söta men de ville inte äta det goda gräset jag höll fram. De tittade mest på mig som om jag var dum och sen skuttade de iväg. Vi har inga speciella planer för söndagen och jag längtar till måndag då jag får gå till jobbet igen.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Ida Ekström

Publicerad 2008-05-18 21:01:46

ååå vad jag gillade lilla huset på prärien =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela