emmaterese

- en dagboksblogg -

Måndag

Publicerad 2008-05-12 18:58:01 i Allmänt

Jag blev grinig när jag vaknade i morse och insåg att vädret var ruttet. Det var kallt, det blåste massor och solen var helt blockerad av moln. Är det redan slut på sommaren?

Jag har jobbat idag och det har gått fint. Jag trivs verkligen på förskolan och det är skönt när barnen får mer och mer förtroende för mig. Jag är väldigt trött ikväll utan att jag har någon egentlig anledning, men hur som helst ska jag lägga mig tidigt.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2008-05-12 20:21:38

sov gott!
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela