emmaterese

- en dagboksblogg -

Tisdag kväll...

Publicerad 2008-05-20 19:11:42 i Allmänt

... och i övermorgon åker vi hem till Hultsfred! Jag ser så mycket fram emot den här helgen. Att få gå på släktträff är superkul men den största glädjen ligger i att få träffa min familj.

Jag har precis laddat ner avsnitt sexton av den fjärde säsongen av "House". Den säsongen visas i USA just nu och varje tisdag finns ett nytt avsnitt utlagt för nedladdning. Det har blivit lite av tradition för mig att mysa i soffan och kolla på "House" när sambon är iväg på rollspel. Jag är väldigt spänd på att se vad som händer i detta avsnitt då det senaste slutade väldigt väldigt spännande.

Annars mår jag bättre idag, mycket bättre än igår. Jag tror att det var gungandet som gjorde susen trots att vi nästan höll på att kräkas båda två efter bara ett par minuter. Jag läser en mycket spännande bok just nu och jag måste hålla mig borta från den med mentalt våld för att inte läsa ut den med en gång. Jag vill ju ha något bra kvar att läsa när jag sitter på tåget till Hultan. Vilken bok? "Gåtornas Palats" av Dan Brown. Jag är inne i en deckar-period nu och detta är den fjärde boken på bara ett par veckor.

Just nu står tv:n på i bakgrunden och jag hör deltagaren i "Du är vad du äter" säga : Jag är rädd för Anna Skipper.  Hehe, jadu vännen, vem är inte det?

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela