emmaterese

- en dagboksblogg -

lördag 21.11

Publicerad 2009-04-25 21:15:46 i Allmänt

Skriver ett litet inlägg i reklmapausen i Robinson. Anledningen till att jag inte skriver så mycet är att jag inte har så mycket roligt att berätta. Känns så tråkigt att skriva inlägg med bara en massa tråkigt och tungt. Jag mår fortfarande rätt dåligt men jag känner mig bättre nu än för ett par veckor sedan, alltid skönt. Jag har bestämt mig för att vara hemma resten av terminen, läkeran på Valönten tyckte att det var ett mycket bra beslut och hon ska sjukskriva mig.

En rolig sak som har hänt är att jag, igår, var och käpte en present till mig och sambon: Alfapet! Ni vet spelet där man ska bilda ord av de bokstavsbrickor man har framför sig. Mycket krångliga regler, men vi spelar vår lilla egna version.

Tidigare idag gick vi ner till havet och satt och drack kaffe och tittade på alla sjöfåglar. Mycket mysigt. När vi satt där så kom vi också på att vi skulle vilja åka en sväng till Tyskland i sommar och tälta. Vår första riktiga semester. Mysigt och spännande.

Nu börjar den smaskiga dokusåpan igen.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-26 10:25:40

Glöm inte att tala om för csn att du sjukskriver dig från studierna. Allt för att du ska kunna ta lån och bidrag från csn när du tar upp kursen nästa gång.

Kram!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-26 10:26:32

Förresten, säg till om ni vill låna vår luftmadrass, tält och så.

Det är mysigt att tälta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela