emmaterese

- en dagboksblogg -

onsdag 14.30

Publicerad 2009-04-08 14:30:11 i Allmänt

Det mysigaste jag vet just nu är att lägga näsan precis bakom min sambos ena öra och dra in ett djupt andetag. Han doftar så underbart gott och jag blir glad i hela kroppen när jag får snuffsa på honom.

Imorgon åker vi till Hultsfred för att fira påsk med min familj. Vi ska låna svärmor G:s bil och eftersom vi åker bil så sällan numera så tycker jag att det ska bli så mysigt att åka bil med min Skrutt. Jag kommer ihåg att min gammelmormor Vera också tyckte att det var väldigt roligt att åka bil. Det sammantaget med att jag också älskar att titta på frågesporten "Vem vet mest?", äta punschpraliner och går och lägger mig tidigt på lördagarna så är det ganska så stor pensionärsvarniong på mitt liv. Men det gör inget :).

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-08 14:34:19

Du gör mig glad!

Älskar dig! Ses i morgon!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela