emmaterese

- en dagboksblogg -

onsdag 20.15

Publicerad 2009-04-29 20:19:58 i Allmänt

Detta hände just:

Sambon och jag satt runt köksbordet och pysslade. Vi gjorde servettringar och placerings"kort" och experimenterade lite om hur de ska komma att se ut på bröllopet. Sambon tyckte helt plötsligt att det skulle vara jätteroligt att rulla ihop en bit grönt crepe-papper och stoppa upp det i näsan! Det gjorde han också. Han satt där och skojade och tyckte att han själv var jätterolig medan jag plockade ihop pysselsakerna. Helt plötsligt blev han knäpptyst och började andas lite konstigt. Jag tittade på honom och då viskade han, med ett mycket skamset uttryck i ansiktet: "Den har fastnat...." Jag började storskratta och fick hämta pincetten, jag drog försiktigt ut den lilla gröna pappersrullen medan jag skrattade hysteriskt mellan varven. Vem säger att man behöver en riktig treåring i huset när man har en sambo med barnasinnet kvar?

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2009-04-29 21:03:55

Vilken syn det måste har varit!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela