emmaterese

- en dagboksblogg -

onsdag 11.53

Publicerad 2009-08-05 11:58:05 i Allmänt

Idag var vi på kommunen och lämnade in alla papper inför vigseln. ett tag var jag ororlig att skatteverkat inte skulle hinna färdigt med vår hindersprövning i tid till bröllopet men alla papper kom i måndags. Så, nu är allt fixat och klart inför den stora dagen. Visst, det är en massa små grejer som ska fixas men det är bara sådana där små roliga saker som jag kan sitta och pyssla med lite då och då. Allt till dukningen är klart, tror jag, dukarna är köpta och en rulle tapet som ska användas som löpare över bordet. Vi har köpt en massa glas av alla dess sorter och resten av porslinet tar mamma och pappa med sig. Maten är beställd, jag ska bara ringa och kolla igen så att allt är i sin ordning. Lokalen var vi och tittade på igår och det blir verkligen kanon. Ligger precis vid havet med utsikt över ölandsbron och kalmar. Idag kommer Carro, min tärna, hit och vi ska prata bröllop bröllop bröllop.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-08-05 15:49:21

Skönt att allt är klart som ni inte har makt över. Som skatteverket och kommunen. :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela