emmaterese

- en dagboksblogg -

måndag 21 dec. 19.17

Publicerad 2009-12-21 19:28:50 i Allmänt

Idag är det tre dagar kvar till julafton och i övermorgon kommer pengarna :).

Idag har jag äntligen fått tummen ur och gjort skolarbete. Tyvärr har jag missat en hel del föreläsningar på grund av min sega feber så jag fick göra så som jag trodde att det skulle vara. Jag gjorde fyra av fem uppgifter och har bara den stora hemtentan kvar nu. Dock tror jag att jag har lite att komplettera på uppgifterna jag gjorde idag eftersom jag gjorde lite som jag ville. Sist jag gjorde så fick jag i och för sig VG så vi får se... Jag mailade iväg dem till vår lärare och hoppas att han hinner slänga ett öga på dem så att jag kan få veta om jag fattat det hela rätt eller inte.

Annars så har det varit en ganska långtråkig dag för mig idag. Jag har mått illa hela dagen och tror att det beror på att jag har ätit vldigt många Ibumetin för min rygg nu i några veckor. Inte mer än rekommenderad dos givetvis men på apoteket sa de att man kunde få ont i magen om man inte tog dem i samband med mat. Så nu ska jag försöka ta dem till maten så slipper jag nog må illa.

Maken är klar med sin vetenskapliga artikel! Han är så duktig!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela