emmaterese

- en dagboksblogg -

onsdag 9 dec. 14.04

Publicerad 2009-12-09 14:13:51 i Allmänt

Fick idag veta att jag blivit antagen till psykologi B till våren. Skönt! Jag var lite orolig innan för jag var inte säker på att det skulle bli någon kurs alls, om det var för få sökande. Det ska bli spännande att se vilka från psykologi A som följer med in i Bkursen.

Jag var på Valnöten idag och terapiades på. Det gick väldigt bra och jag fick mycket fint beröm av min terapeut. Han tycker att jag har kommit väldigt långt och att jag har lyckats hamna i en uppåtgående spiral när det gäller panikångesten. Jag har inte varit där på säkert sex veckor och det beror på att vi håller på att avveckla mitt gående på Valnöten. Det är bra att vi då kan ta våra möten längre isär och så får jag höra av mig om det skulle dyka upp något som gjorde att jag ville komma dit emellan. Men, än så länge har det inte behövts, ta i trä :).

Annars har jag dammat i lägenheten idag, till tonerna av härlig julmusik. När maken kom hem från skolan fick han dra fram dammsugaren och nu är det fint och väldoftande av såpa här hemma. Skönt.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Pappa Jonny

Publicerad 2009-12-09 19:29:13

Grattis till både Tisdag och Onsdag

Hälsa maken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela