emmaterese

- en dagboksblogg -

fredag 10.38

Publicerad 2009-07-31 10:42:46 i Allmänt

Från början var det tänkt att vi skulle ha bröllopsfesten hos blivande svärmor och själva bröllopet vid havet. Problemet med den planen var den att om det regnade så hade vi ingen plats att gifta oss på, eller att ha festen på. Svärmors radhus är ganska litet invändigt och om det regnade så skulle vi inte kunnat sitta på altanen. Nu har vi dock löst det problemet och det känns väldigt bra. Vi har hyrt en liten lokal som ligger precis vid havet i färjestaden där vi ska ha festen, och om det regnar så kan vi ha själva vigseln där också. Imorgon är det bara två veckor kvar tills jag är "Fru Plutt" som blivande maken kallar mig numera.

duäralltjagnågonsinönskatduäralltjagnågonsindrömt


Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-07-31 10:55:57

Det är alltid bra att ha en plan B. Vädret är inte att lita på.

Jag längtar efter den stora dagen och att träffa er båda!

Kram

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2009-07-31 15:15:02

Instämmer helt med föregående talare!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela