emmaterese

- en dagboksblogg -

lördag 19.44

Publicerad 2009-06-27 19:44:43 i Allmänt

Hittade något mycket spännande i en av mina toa-tidningar idag.  Det är ett företag som har en affärsidé som går ut på att för varje par bebisskor man köper på deras hemsida, så skänks ett par till behövande barn i Senegal. Skorna kostar 249 kronor, för det priset får du alltså i princip två par, bara att ett av paren går till något annat barn är ditt egna. Underbar idé!
Kolla här Share a pair.

Jag älskar när människor tar sitt ansvar. Jag har blivit lite av en "miljötänksidiot", som en av mina fastrar sa en gång. Får snart hem ett paket från "Hampavaruhuset" där jag har beställt tygkassar och schampoo.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-06-28 10:21:21

Du är bra på många sätt!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela