emmaterese

- en dagboksblogg -

Måndag 18.57

Publicerad 2009-03-30 18:57:50 i Allmänt

Idag har vi varit i psykologilabbet hela dagen. Psykologilabbet är en del av högskolan där man har ett samtalsrum som är omgivet av observationsrum. Observationsrummen har sådant där spegelglas som man bara kan se åt ett håll igenom. Vi hade rollspel i samtalsrummen där vi fick testa på olika sorters ledarskap och vi hade verkligen jätteroligt. Kul att sitta bakom speglarna och observera de andra när de spelade. Jag fick vara med och spela tre gånger, men det var nog för att jag tyckte att det var så roligt och var helt sprallig och glad hela dagen. Det var verkligen superduperroligt och alla skrattade massor.

Imorgon ska jag vara på min vfu (praktik) och det ska bli väldigt roligt att få vara med barnen. Det blir väldigt mycket teori och det ska bli roligt att försöka applicera den i verkligheten.

Jag har fått ont i magen. Magkatarr. Är kanske lite för stressad. Vi får se, jag hoppas att det går över utan att jag behöver gå till doktorn.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-03-30 21:08:41

Det låter som att du har fullt upp. Ta hand om dig!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-03-30 21:09:20

Det låter som att du har fullt upp. Ta hand om dig!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-03-30 21:11:55

Du verkar ha fullt upp. Ta hand om dig!

Kram

Postat av: Elin

Publicerad 2009-03-31 21:05:40

Postat av: Elin

Publicerad 2009-03-31 21:08:04

Av erfarenhet rekommenderar jag en kur med omeprazol (långverkande) och novalucol (vid direkta besvär). Båda är receptfria. Hoppas att du kommer må bättre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela