emmaterese

- en dagboksblogg -

Onsdag 22.15

Publicerad 2009-03-25 22:18:31 i Allmänt

Fullspäckad dag med storhandling både på Ikea och på City Gross. När vi höll på att packa in all mat så fick vi besök i lägenheten..



En väldigt söt och kelig katt hade hittat in till oss...



Vi hade gärna behållit honom, men vi förstod att den tillhörde någon annan, så sambon fick bära ner den och med våld hålla den utanför dörren så pass länge så att den kunde stängas. Sötkatten. Den gick runt i vår lägenhet och verkade känna sig som hemma.

Vi såg "Life of Brian" av och med Monty Python igår - en bra kompromiss.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-03-26 08:22:06

Vi var också på ikea på onsdagen! Vi köpte trådbackssystem. Vad köpte ni?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela