emmaterese

- en dagboksblogg -

Söndag 11.16

Publicerad 2009-03-22 11:17:26 i Allmänt

Det är repris av Babben och Co på ettan. Ola Salo är första gästen och han och Babben sitter och småpratar så trevligt så. Mhm. På tv går det visst bra att vara trevlig, Ola Salo? Men, mot en liten lokalreporter från Vimmerby Tidning kan man givetvis inte vara trevlig? Tur att du har andra medlemmar i ditt band, Ola, som räddade tillfället. Usch. Ola Salo är ett musikaliskt geni och några av mina absolut favoritspelningar är faktiskt med The Ark. Men - jag vill inte träffa honom igen.

Nu ska lilla Molly Sandén, 16 år, sjunga om äkta kärlek. Som min syster sa en gång: Icke trovärdigt!

Hörs

ELINA: Låter som en bra idé! Går det att hyra in dig? Jag har den största tilliten till dig, min gamla fruga :).

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-03-22 11:23:00

Ja, jag sa visst det!

Kram

Postat av: elina

Publicerad 2009-03-23 19:24:02

ja, det kanske skulle funka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela