emmaterese

- en dagboksblogg -

lördag 20.47

Publicerad 2009-05-02 20:51:35 i Allmänt

Reklampaus i Robinson. Åh vad jag älskar att frossa i andra människors privata elände på bästa sändningstid! Till och med sambon, som i vanliga fall inte alls är intresserad av dokusåpor, tittar med stort intresse. Nu står han och diskar, vi brukar göra det i reklampauserna på fredagar och lördagar. Det är ganska smidigt.

Jag lagade en god kvällsmat/fika idag. Jag skar bananer på längden och på tvären, lade dem i en form och ringlade lönnsirap över. Sedan strödde jag på russin, hackade hasselnötskärnor och kokos. In i ugnen på 200 grader i ca en kvart och ät med något vaniljigt. Vi hade vaniljkesella till - en mycket bra kombination!

Annars har jag haft ont i ryggen idag, mer än vanligt och har mest spenderat tiden med att läsa Mons Kallentofts deckare "Sommardöden" - den har äntligen kommit ut i pocket!

Nu börjar det igen. Robinsontävling! Wiiih!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela