emmaterese

- en dagboksblogg -

söndag 10.53

Publicerad 2009-05-10 10:57:44 i Allmänt

Igår var vi på picknick på norra öland. Hela Sambons familj var med och vi grillade korv, åt pastasallad och fikade. Mycket trevligt! Vädret var bra också, lagom varmt. Vi var uppe vi Ölands raukar och hade det jättemysigt. Väldigt gott var det med utegrillad korv också.

Nu ska vi snart hämta småsystrarna vid bussen och så ska vi ta en utflykt till Bjursnäs. Lillasyster M ska nämligen ta våra bröllopsbilder när det beger sig och hon vill gärna få veta hur det ser ut så att hon kan planera bilderna.


Jag har väldigt ont i min rygg, vilket gör att allt är jobbigt och svårt att göra. När vi hade haft picknicken igår och skulle gå tillbaka till bilen så höll jag på att inte komma fram. Det kanske är mitt diskbråck som bråkar nu, då det inte känns alls likadant som ischiasen.

Nu ska jag fixa ordning lite inför våra gästers ankomst. Vi ska hit och fika efter Bjursnäs.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-05-10 11:05:57

Ha en underbar dag!

Hoppas du snart mår bättre.

Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-10 22:19:53

Jag hoppas också att ni har haft en bra dag! Tråkigt med ryggen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela