emmaterese

- en dagboksblogg -

lördag 24 okt. 16.14

Publicerad 2009-10-24 13:44:48 i Allmänt

Nästa år är det val till riksdagen i Sverige. Nästa år har vi igen chans att ta del av våra demokratiska rättigheter och skyldigheter. I år är det viktigare än någonsin att vi lever upp till dessa rättigheter och skyldigheter. Rösta, människor - rösta! Enligt mig och min personliga ideologi vore det givetvis bäst om ni röstade på de röd-gröna, men rösta på alliansen om ni tycker att det känns bättre - bara ni röstar!

Vi måste hålla SverigeDemokraterna ute från riksdagen!

SD menar att muslimerna är vårt största hot i Sverige idag.
Jag menar att SD är vårt största hot i Sverige idag.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2009-10-24 14:32:00

Du är klok som en gammal uggla:)

Scenariet med SD i en vågmästarroll är riktigt skrämmande, så som du säger; RÖSTA MÄNNISKOR RÖSTA!

Postat av: Mattias

Publicerad 2009-10-24 15:22:48

Verkligen en god anledning att ta sig till vallokalerna nästa år!

Postat av: Ringan

Publicerad 2009-10-24 23:39:01

Fattar inte varför media skriver om dem ens. Det räcker att de andra partierna gör allt i sin makt för att få stopp på dem. Ju mindre folk vet om SD destu bättre. Men om media blåser upp deras artiklar och propaganda osv då är det bara reklam för dem. Varför är den reklam som orsakar mest skriverier den som säljer mest? Ibland kan fri press ge bakslag för man låter människor som är främlingsfientliga en syl i vädret. Men jag är ändå för fri press men under vissa regler. Det får inte skrivas något som kan vara främlingsfientligt som kan kränka andra människor.



Jag ska tamejfan se till att rösta bort fanskapen. De ska inte få någon chans att yttra sig i riksdagen.

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-10-25 19:36:08

Tack! Kul att du gillar mina glasögon :)



Håller med om de du skriver!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela