emmaterese

- en dagboksblogg -

söndag 25 okt. 21.43

Publicerad 2009-10-25 21:50:44 i Allmänt

Bloggar lite i sista reklampausen i "Vem kan slå Filip och Fredrik". Jag tycker att det är väldigt skojigt faktiskt, men jag hejjar absolut bara på Filip och Fredrik. Jag blir så fascinerad över hur lysande de är på allt. Nu ligger de dock under, men om de tar nästa gren så leder dem igen, tror jag.

Jag fick ryggskott i torsdag - igen! Jag fick så himla mycket ryggskott ett tag och hade konstant ont i ryggen, vilket blev bättre när jag började träna ordentligt och regelbundet, men nu har vi slarvat med träningen ett tag och PANG, där gick ryggen. Så nu gör jag små gymnastiska övningar hemma och försöker röra på mig så mycket som möjligt. Det var mycket bättre igår, men idag är det sämre igen. Kanske beror det på att jag tog i lite för mycket igår när det kändes bättre. Måste gå framåt med små steg, verkar det som.

Nu är delkursen om utvecklingspsykologi slut även om jag har två litteraturseminarier att ta igen. Har haft oturen att vara sjuk båda gångerna nämligen. Nästa delkurs handlar om kognitiv psykologi, vilket jag kan väldigt lite om, eller, jag kan absolut inget om det, rättare sagt. Eller, det kanske jag gör när jag väl får veta vad det är för något ;).

Till nästa helg ska vi till Hultsfred och träffa hela stora familjen. Det ska bli SÅÅÅÅÅ roligt! Jag längtar så mycket efter min syster. det är roligt att umgås med henne. Kan ni inte flytta till Kalmar, Marie? Ni skulle ha barnvakt och hämta-på-förskolan-hjälp och massor med roligt. Finns nog bra jobb till Andreas här också :D.

Nu ska Filip tävla mot Stefan Holm i kart-kunskap. Jag skulle inte vilja möta Stefan Holm i kart-kunskap.

Just det.. hehe. Vi missade totalt att ställa om klockan. Maken åkte iväg till rollspelet som vanligt vid halv sex - trodde vi. När han kom fram så ringde han och konstaterade aningens moloket att han var en timma för tidig. Så det har blivit en lång kväll.

Filip och Fredrik förlorade. Oh well..

Hörs

Kommentarer

Postat av: Ringan

Publicerad 2009-10-26 13:01:54

Ja, jag såg ut som en fågelholk när jag såg honom nere i lokalen. Han sa ju att han skulle dyka upp halv 6 och inte halv 5 ^^. Men det var trevligt med lite sällskap ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela