emmaterese

- en dagboksblogg -

lördag 12 sep. 13.59

Publicerad 2009-09-12 13:55:31 i Allmänt

Uppdaterat 19.06

Marie: Jag är faktiskt väldigt förvånad och imponerad av oss jag också. Bara det att vi åker och tränar det första vi gör när vi vaknat! Det är inte alls likt oss eller hur vi brukar inleda våra lördagar. :).

Mamma: Tror inte att det blir direkt bråk, men jag tror att våra kramkvällar kommer bli betydligt färre nu när vi troligen kommer sitta i olika möbler oftare.
___________________________

Vi vaknade vid nio och åkte en halvtimme senare iväg till friskis. När vi hade tränat klart åkte vi hem, duschade snabbt och slängde i oss en macka och sen iväg till ikea. Väl där handlade vi soffa, schäslong och nya prydnadskuddar. Sen hem och sätta ihop allting och nu är det klart och klockan har redan hunnit bli två. Tiden går fort när man gör saker... Maken är iväg och hämtar K som ska göra färdigt våra tatueringar. Jag anar att det är minst två (läs mamman och systern) som absolut vill se en bild på hur det blev. Så jag lägger upp en till er här:



Det stör mig i min indie-själ att det ser ut som att Ingvar Kamprad har kräkts i vårt vardagsrum, men detta var vad vi hade råd med. (Om vi inte skulle köpa en ny, gammal, soffa på loppis som vi ändå skulle fortsätta få ont i ryggen av, vilket inte var ett så bra alternativ..)

Nu kan jag inte sitta här vid skrivbordet längre. Jag måste lägga mig i schäslongen.. :D

Hörs

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-12 16:20:37

Det är klart att jag vill se en bild.

Supersnyggt!



Jag är lite avundssjuk i smyg på att ni tränar med sådan disciplin. Bra jobbat!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-09-12 16:22:33

Jag skrev inläggen ovan, och är nu lite putt att namnet inte kom med.

Kram

Postat av: mamma Pia

Publicerad 2009-09-12 17:11:32

Det blev väldigt snyggt. förstår att du vill ligga i schäslongen. Blir det bråk om den nu tror du:) kram

Postat av: Eva

Publicerad 2009-09-13 20:25:08

Erat vardagsrum är likt din mammas och pappas. :) Som jag minns det i alla fall. Mysigt!!

Postat av: targar

Publicerad 2009-09-14 00:18:01

Vad har ni gjort av den gula soffan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela