emmaterese

- en dagboksblogg -

onsdag 9 sep. 09.18

Publicerad 2009-09-09 09:21:17 i Allmänt

Idag ska jag på en gästföreläsning i neuropsykologi. Neuropsykologi är något som jag tycker verkar väldigt intressant och jag har redan förberett några frågor till den stackars killen. Igår satt jag bokstavligen hela dagen och kvällen och pluggade inför ett seminarie som vi har nästnästa vecka. Till det seminariet ska vi ha mycket goda insikter i fyra psykologiska modeller och teorier (Freud, Kelly, Maslow och Antonovsky) och kunna jämföra dem till höger och vänster, både i stora drag och på mer ingående områden.

Jag har föreläsning från 10-12, maken har från 12-14 och sen ska jag hämta honom så blir det friskis.

Jag mår väldigt illa, troligen av min nya antibiotika som jag äter för urinvägsinfektionen. Jag har svårt för att äta och när jag rör huvudet för mycket så känns det som att jag ska kräkas. Åka bil är rena döden. Tur att det bara är en femdagarskurs och att jag redan är inne på fjärde dagen.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela