emmaterese

- en dagboksblogg -

28 aug. 15.26

Publicerad 2010-08-28 15:36:47 i Allmänt

Nähe ni, nu är det dags att försöka ta tag i det här med bloggen igen! Jag orkar inte redogöra för allt som har hänt under tiden jag varit dålig på att blogga, men vi tar några saker i korthet.

Jag har jobbat och sedan haft några veckor semester vilket har varit skönt.

Jag fortsätter att gå ner i vikt, har nu gått ner 32 kilo sen i april, vilket måste ses som lyckat! :). Men det är fortfarande mycket kvar och jag ser fram emot tills det är ännu lite mindre av mig kvar. Jag tappar helt sanslöst mycket hår, vilket beror på att man inte näringssätter sig ordentligt efter en GBP, och det är inte några strån här och där som faller ur, utan hela testar. Men - de säger att det ska försvinna efter ett halvår ungefär och där är jag ju om bara några månader. Jag har börjat på vattengympa i en grupp där det bara är människor som gjort en GBP och det är väldigt roligt att kunna prata med andra i samma situation!


På måndag börjar skolan igen och den här gången ska jag läsa allt på distans för att slippa åka till Växjö på föreläsning. En av baksidorna med sammanslagningen till Linnéuniversitetet. Men, det här blir nog också bra.


Jag är glad att hösten kommer. Jag är helt och hållet färdig med sommaren nu och är redo för livet att gå vidare.

Jag ska försöka bli bättre på att blogga nu, om det så bara är några rader. :)

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2010-08-28 16:12:30

Det är jag glad för att du tänker göra:)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela