emmaterese

- en dagboksblogg -

13 dec. 20.35

Publicerad 2010-12-13 20:51:24 i Allmänt

Glad Luciadag på er allihop :).

Jag har inte så mycket att skriva idag men jag kan ju alltid berätta att jag bara har fyra hekto kvar tills jag gått ner 40 kilo. Så jag hoppas att jag ska kunna få bort de där sista fyra till jul. Det vore trevligt.

Nu sitter jag och kollar på Ung och Bortskämd samtidigt som jag bloggar och jag tycker om det programmet. Jag tycker att deltagarna är så söta, som små kattungar. Sen är det serien Våra vänners liv som både jag och maken följer. Den är riktigt bra, så om ni inte har sett den så tycker jag att ni ska se den. Det kan ni göra här. Den handlar om ett gäng killar och deras liv med allt vad kärleksproblem, sjukdomar och jobb heter.

Jag har fått ett sms idag om att min nya kurslitteratur är på väg till mig och jag hoppas innerligt att de kommer imorgon så att jag kan göra den uppgift som ska in då. Om bäckerna inte skulle komma får jag göra en ersättningsuppgift vilket inte är hela världen, men det vore skönt att få det gjort. Den nya kursen handlar om fostran och civilisation, det tycker jag verkar intressant :).

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela