emmaterese

- en dagboksblogg -

7 dec. 16.25

Publicerad 2010-12-07 16:31:05 i Allmänt

Det kan hända att jag någon gång i högstadiet väntade med att göra en läxa, skriva en uppsats eller läsa till ett prov till sista minuten. Men inte en enda gång har det hänt sedan dess - fram till idag! Jag har vetat att en tenta ska skrivas i ca två veckor men jag har skjutit upp det och skjutit upp det. Jag har pillat lite här och lite där, men jag har inte fått den färdig. Jag vet inte riktigt varför, troligen för att det kändes som ett jobbigt och tråkigt projekt.

Dock har jag haft sådana projekt många gånger tidigare och aldrig har jag väntat med dem till sista sekund. Jag har alltid tyckt att det är bättre att jobba på och bli av med alla måsten för att sedan kunna njuta av ledig tid. Nåja. Idag skrev jag dock färdigt tentan och den är inskickad nu, i sista sekund. Eller, jag har egentligen fortfarande några timmar på mig men någon hejd får det vara på uppskjutandet. Nu har jag bara en liten uppgift kvar och sedan är den här delkursen slut. Förutsatt att jag får godkänt på allt då. Men det brukar jag få.

Nu tänker jag inte skriva mer här, måste spara fingrarna till den där sista uppgiften.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela