emmaterese

- en dagboksblogg -

19 feb. 18.02

Publicerad 2010-02-19 18:04:18 i Allmänt

Vilken pärs det var att ta bort stygnen tidigare idag! Som jag skrev igår, så var jag ju väldigt svullen kring stygnen och sköterskan fick leta och rota en hel del innan hon kunde få bort dem. Det gjorde inte direkt ont, men det kändes obehaligt. Jag låg på britsen och höll på och kräkas och var yr i huvudet. Jag är inte van att reagera så när jag är hos läkaren så det var lite ovant.

Jag försökte baka kärleksmums förut också. Det gick inget bra. Jag ska inte gå in på detaljer men det var tydligt att detta inte skulle bli några bra kärleksmums ganska tidigt in i leken. Jag hann dock inte göra glasyr och så, så det var inte så mycket att slänga. Jag gjorde havrekakor med choklad och nötter istället, det får gå lika bra.

Ikväll är det inget På Spåret vilket visst har lett till en hetsig debatt i Aftonbladet. Även om jag gnällde lite igår så tycker jag inte att det är hela världen. Kära nån. OS håller på i några veckor och sen är allt tillbaka till det normala. TV är inte allt här i livet.

Till slut vill jag bara lämna er en länk. Sen får ni tycka vad ni vill. Jag tycker att det är sorgligt och komiskt på en och samma gång, men mest sorgligt.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Ann Helene

Publicerad 2010-02-20 15:20:39

Jag tycker också det är riktigt sorgligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela