emmaterese

- en dagboksblogg -

28 feb. 21.30

Publicerad 2010-02-28 21:39:05 i Allmänt

Grattis Carro på födelsedagen!

Äntligen känns det som att snordimmorna börjar lätta. Jag har snorat, nyst och betett mig som en galning sedan i tisdags men idag tror jag nog att jag kan räkna antalet snytningar på båda händerna i alla fall. Alltid något :).

Jag har verkligen inte så mycket jag kan skriva just nu. Mitt huvud och mina tankar upptas av en sak som jag inte kan berätta om, inte än. De enda som vet är min man, mina familjer och några vänner på skolan och så får det tyvärr vara ett tag. Men - ni kommer att få reda på vad det är i sinom tid. Så, om ni har lite tålamod med mig och har överseende med mina fåordiga och få inlägg på den här bloggen så kommer allt att klarna snart, jag har till och med skapat en helt egen blogg till den här nya grejen och till den ska ni givetvis få adressen när det är dags.

Idag har jag haft föreläsning via nätet och tagit igen det jag missade i fredags då jag var sjuk. Nu i veckan är det att skriva seminarieuppgift som gäller. Den här kursen är Personlighetspsykologi förresten, om jag inte redan har berättat det.


Just nu blir jag glad av den här låten!


Hörs

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-03-01 13:55:36

Ojdå, vad är det som står på.. Hoppas det inte är något dåligt/tråkigt? :(

Kram

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-01 17:26:28

Nej, det är något bra :).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela