emmaterese

- en dagboksblogg -

lördag 6 feb. 20.56

Publicerad 2010-02-06 21:01:22 i Allmänt

Hjälp, vad dåliga alla bidragen i melodifestivalen är dåliga! Jag insåg dock att jag jobbat tillsammans med Håkan, eller Frispråkar'n som han visst kallar sig nu, när vi jobbade på samma skola i Sollentuna. Han jobbade på fritids och det gjorde jag också på eftermiddagarna. Nu sitter maken och bläddrar igenom kanalerna för att se om det finns något roligare att se på. Det fanns det visst inte.

Jag kanske kommenterar bidragen mer närmare imorgon eller någon annan dag. Jag är speciellt förvirrad över "hårdrocksbidraget" där det stod en man på scen och sjöng en väldigt långsam ballad och hans bandmedlemmar satt bakom sina instrument utan att röra dem det minsta. Bara killen med keyboarden. Han med gitarren satt på huk bakom gitarren och stirrade i golvet hela låten. Kan lägga ut en länk imorgon. Mycket konstigt.

För övrigt tycker jag att det är mycket roligt att Dolph låter som en dubbad serietidningsfigur när han pratar :).

Hörs

Kommentarer

Postat av: Targar

Publicerad 2010-02-07 00:25:44

Yay för Dolph!

Postat av: Marie

Publicerad 2010-02-07 12:45:45

Jag tycker det där med hotet var riktigt töntigt som Dolph skulle "ta hand om"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela