emmaterese

- en dagboksblogg -

måndag 1 feb. 15.16

Publicerad 2010-02-01 15:20:25 i Allmänt

Det var inte för att händerna tinade som de började klia så förbaskat igår. När händerna kliat en stund så började det klia under fötterna, och efter det så började mina läppar svälla upp. Jag gick in på fass och fick reda på att allt detta kunde vara biverkningar på min nya kissmedicin. Det stod också på fass att man genast skulle kontakta läkare om man fick svullnad på läppar eller ansikte. Jag ringde sjukvårdsupplysningen och blev ombedd att genast ta mig till kalmarjouren där jag fick betapred och några andra klådstillande tabletter. Inget allvarligt men jag ska inte äta kissmedicinen mer.

Och hör och häpna - jag pluggar faktiskt idag! Därför ska jag inte blogga mer nu.

"Sluta blogga börja plugga!" Som riddarna runt det runda frukostbordet skulle kunna ha sagt till knäckehäxan.

Hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela