emmaterese

- en dagboksblogg -

måndag 1 feb. 21.29

Publicerad 2010-02-01 21:37:13 i Allmänt

Det blev till och med fyra kapitel lästa idag. Dubbelt upp mot det uppsatta målet. Gutt.

Maken fick just ett ryck och sprang ut i köket för att baka en sockerkaka. Han har visst aldrig bakat en sockerkaka på egen hand förut så det ska bli spännande.

Imorgon är det skola och det ser jag fram emot. Visst är det rätt lyxigt att ha mycket tid till självstudier, men det är roligt att träffa klasskompisarna också. (Säger man klasskompisar när man läser vid universitetet? Vad säger man annars? Kursare, kanske?).

Vi tog med mitt och syrrans gamla nintendo 8-bitar hem från Hultsfred igår och försökte koppla in det i nya tv:n igår men vi fick inte igång det av någon anledning. Vi ska prova det på tv:n i vardagsrummet också, men jag har inga stora förhoppningar.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Targar

Publicerad 2010-02-02 08:36:18

Fungerade inte enheten eller blev det bara ingen bild?

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-02 10:07:21

Targar: Tv:n hittade ingen signal från enheten :(

Postat av: Targar

Publicerad 2010-02-02 12:21:21

Hade jag varit en bit närmare Kalmar hade jag kunnat komma över för att ta mig en titt. Hoppas ni fixar det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela