emmaterese

- en dagboksblogg -

onsdag 3 feb. 22.16

Publicerad 2010-02-03 22:18:30 i Allmänt

Jag ska ta den högre dosen av mitt levaxin. Både ringde till hälsocentralen och fick brev från min läkare idag. Bra, det är inte bra att ta för lite medicin.

Idag har jag börjat skriva på min seminarieuppgift och jag har börjat fundera på hur den kommande tentan kan komma att se ut. Jag hoppas verkligen inte att det är en tidsbegränsad hemtenta. Jag hoppas att vi har en hel del dagar på oss att göra den. Gillar inte tidsbestämda tentor, och med det menar jag att läraren lägger ut tentan på nätverket klockan åtta på morgonen, och så ska den vara inne efter x antal timmar. Jag har haft sådana tentor som har hållt på allt från två dygn till fyra timmar.

Jag och maken kolla på den norka rysaren "Död snö" nu och jag tycker i ärlighetens namn att filmer som går ut på att ha omotiverat mycket blod, slem och inälvor har missat poängen med rysare.

Imorgon blir det ännu mer skrivande och sen ska jag klippa mig vid tre. Bara yttepyttelite på topparna eftersom jag sparar ut mitt hår.

Hörs

Kommentarer

Postat av: mamma Pia

Publicerad 2010-02-04 06:28:28

Bra att du fick besked om medicinen.

När får ni veta om tentan?

Kram

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-02-04 10:31:59

Död snö är uuuuunderbart rolig :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela