emmaterese

- en dagboksblogg -

fredag 15 jan. 13.28

Publicerad 2010-01-15 13:29:15 i Allmänt

Inser att jag i förra inlägget har skrivit att klockan är 19.32. Hmm.. vad hände där, liksom? Nåja. Klockan var nog snarare 09.32. Men men.

Jag har så konstigt ont i magen och har haft det sedan i tisdags. Det är inte jätteont och ibland gör det inte ont alls. Det gör ont när jag böjer mig fram eller ner och det känns nästan som träningsvärk fast ändå inte. Mer på insidan liksom. Magen är helt spänd och det gör ont när jag trycker. Någon som har en idé om vad det kan vara för magont? Har själv funderat på om det är laktosallergin som gör sig påmind igen, men jag har inte ätit någon laktos på ett tag och det gör fortfarande ont.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-01-15 17:24:08

Jag vet bara att magont ska man kunna definiera. Kan man inte det bör man låta någon expert kolla på det.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela