emmaterese

- en dagboksblogg -

tisdag 12 jan. 13.40

Publicerad 2010-01-12 13:45:05 i Allmänt

Det är en glad Emma som skriver idag. Har precis kommit hem från första skoltillfället efter jul och nyår och det var jättekul att träffa min studiegrupp igen. Som grädde på moset fick vi också tillbaka de hemtentor vi skrev till förra delkursen och jag och Hanna hade fått Vg på vår tenta - superkul! Sen, fick jag också veta av Charles att den hemtenta jag skrivit färdigt nu i dagarna också var minst godkänd så nu ser jag mig som helt klar och godkänd på Psykologi A. Inte bara godkänd förresten, mitt slutbetyg blir Vg på hela kursen sammantaget eftersom jag fått vg på flera av delkurserna. Jippi! Vg är absolut inte allt, men det är väldigt roligt när man får högsta betyg på det man gör.

Efter skolan så bjöd Jenny mig på lunch då hon åker hem till Gävle redan ikväll och vi åt en supergod lunch och pratade massa och hade det supertrevligt. Tack Jenny!

När jag kom hem så var det nydiskat och bäddat också. Livet leker idag, kan man säga :).

Hörs

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-12 17:54:41

Grattis till vg!!

Charles kan det vara vår gamla pedagogik lärare Charles Andersson??

Postat av: Emma

Publicerad 2010-01-12 18:50:01

Det är det troligen, ja! Vem är det som undrar? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-12 21:15:36

Hej Emma

Det är Linda som undrar kusin Johans sambo, tänkte att Charles är inte världens vanligaste namn, hade även honom när jag läste Psykologi 20p.

Postat av: Emma

Publicerad 2010-01-12 22:05:54

Hej Linda! Jag anade att det var du. Det är högst troligen samma Charles. Han har jobbat med lärarutbildning och annat på högskolan sedan urminnes tider ;). Till och med min mamma hade honom när hon läste till förskollärare :).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela