emmaterese

- en dagboksblogg -

torsdag 14 jan. 17.28

Publicerad 2010-01-14 17:31:50 i Allmänt

Idag är vi nästan på halva januari. Hjälp vad tiden går fort. Imorgon är det avslutnig på psykologi A, och på tisdag börjar B-kursen. Jag har sökt sommarjobb och vi får hoppas att det nappar :). Idag slängde vi iväg en jobbansökan åt maken också.

Annars så har jag mest hängt och inte gjort något alls de senaste dagarna. Jag har förstått att många av mina skolkamrater har kämpat med sina hemtentor och jag har varit väldigt glad över att jag gjorde allt färdigt i god tid.

Idag blir det falukorv i ugn med potatismos. Varken maken eller jag har ätit det sedan vi var barn. Jag kommer ihåg att det inte var min direkta favorit, men jag tror att det beror på att det var någon skum mjölksky på botten av ugnsformen som man visst skulle ha som sås. Läskiga grejer ;).

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2010-01-15 01:10:16

Hur blev det med falukorven. Hopas du andrar dig vad galler den matratten.

Idag har vi varit pa stranden och solat. Det kandes skont efter allt regn, nu hoppas vi pa att det bara blir battre vader! Tack for att du skrev som du gjorde i bloggen. Vi har det fortsatt bra!

Kramar

Postat av: Marie

Publicerad 2010-01-15 06:40:45

Det är ju såsen som gör det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela