emmaterese

- en dagboksblogg -

Hallå där. Inte mycket bloggande nu på ...

Publicerad 2010-07-03 17:41:24 i Allmänt

Hallå där. Inte mycket bloggande nu på ett tag. Vi skulle egentligen ha haft internet nu, men det funkar inte. Vi ringde telia och om det inte har kommit igång inom tre dagar ska vi ringa igen. Trist som tusan, vi har längtat efter internet så länge nu. Annars har jag börjat på mitt sommarschema den här veckan och kommer att jobba massor i några veckor. Det verkar också som att jag tjänar bättre än vad jag först trodde vilket är väldigt trevligt. Jag trivs på jobbet och känner att jag börjar komma in i arbetet bättre och bättre. Det är skönt att jag har hunnit vikariera lite innan sommarjobbet drog igång. Nästa vecka kommer systern med familj och hälsar på och det ser jag mycket fram emot :). Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela