emmaterese

- en dagboksblogg -

2 juni. 08.06

Publicerad 2010-06-02 08:09:44 i Allmänt

Den dog. Fjärrkontrollen alltså. Skit också.

Igår fick vi en trevlig penga-överraskning. När vi betalade alla våra räkningar för ett tag sen (inkluderande dubbla hyror) så stod det klart att vi hade ca 800 kronor kvar att leva på resten av månaden. Inte så skoj. Igår när jag skulle in och kolla min bank så såg jag att pengarna som maken satt in på mitt konto inte hade hunnit komma in då vi betalade alla räkningarna! Så, nu har vi lite mer att leva på, inga svulstiga summor, men vi känner att vi kan nog få äta hela månaden och inte bara de första veckorna! Wiiiii!

Nu måste jag till jobbet... jobbet... jobbet... härliga ord!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela