emmaterese

- en dagboksblogg -

14 mars. 09.08

Publicerad 2010-03-14 09:07:21 i Allmänt

Jag har inte bloggat på några dagar nu och det beror på att vi har haft rätt mycket att göra med lägenheten. Vi ska flytta, nämligen. Vi sa upp vår lägenhet igår trots att vi inte har någon ny att flytta in i i dagsläget men vi har ju tre månader på oss. Vi känner att det är ohållbart att bo i en lägenhet där man känner sig mer som en livegen inneboende än en hyresgäst med rättigheter. Så, ni får hålla tummarna att någon av alla de lägenheter vi lagt intresse på ska bli vår.

Idag ska vi till Chrille och tatuera på mig. Jag ska bara fixa till min första.

Hörs

Kommentarer

Postat av: Mia Svenberg

Publicerad 2010-03-14 09:38:30

Hoppas ni snart hittar en lägenhet ni gillar.

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-03-14 11:48:58

Lycka till! Många studenter flyttar ju från Kalmar under våren, så har ni tur hittar ni något ganska fort.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela