emmaterese

- en dagboksblogg -

14 mars. 21.32

Publicerad 2010-03-14 21:35:39 i Allmänt

Fem saker ni kanske/kanske inte visste om mig:

1. Jag har fem säsonger av Lilla huset på prärien på dvd och ser dem gärna om och om igen.

2. Godis med äppelsmak är mitt favoritgodis då det får mig att minnas familjens semestrar i europa.

3. Jag fullkomligt älskar att se på dokumentärserier på Discovery Travel and Living, bland favoriterna finns Jon&Kate+eight samt Toddlers and Tiaras.

4. Jag tycker om att åka bil. Oavsett vart jag åker eller hur långt det är. Det har jag kanske ärvt från min gammelmormor Vera, hon tyckte också om att åka bil.

5. Jag avskyr att ha byxor på mig. Går helst runt i bara nattlinne och byter om till detta så fort jag kommer hem.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela