emmaterese

- en dagboksblogg -

2 mars. 20.15

Publicerad 2010-03-02 20:20:26 i Allmänt

Tänk att det redan är Mars. Vart tog februari vägen? Men - jag klagar absolut inte och jag blir gladare och gladare ju mer snö som smälter från gräsmattan. De senaste två dagarna har det varit rent utav vårfeeling i Kalmar och det är väldigt trevligt.

Något som inte är så trevligt är att min älskling är sjuk :(. Han snorar och snörvlar och har troligen tagit över min förkylning. Han är dock iväg och spelar rollspel nu i fyra timmar så sådär jättesjuk kan han ju knappast vara.

Igår var Anton här och hälsade på. Han är hemma på Ö'n över sportlovet och det var roligt att träffa honom igen :).

Annars så läser jag mest om personlighetspsykologi, har seminarie på fredag och jag har en rätt stor skrivuppgift att skriva tills dess och det ska jag ta tag i imorgon.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela