emmaterese

- en dagboksblogg -

16 maj. 20.32

Publicerad 2010-05-16 20:42:49 i Allmänt

Jag har blivit ett stort fan av "play-tv". Favoriten är tv3play som jag tycker funkar bättre än både femmans och fyrans varianter. Så fort maken kollar på något program som jag inte vill se, och när jag inte har något annat att göra, så går jag till datorn och ser på flera år gamla avsnitt av Insider, West End Star eller 45 minuter. Eller så ser jag på helt nya avsnitt av Svenska Hollywoodfruar eller Lyxfällan. Jag tycker att det är helt fenomenalt att det funkar så och jag kan utan problem ta reklamavbrotten som brukar dyka upp mitt i mening. Det funkar ju oftast i alla fall.

Idag var vi en liten sväng på ikea där vi handlade några nya gardiner och några fler väggbeslag till gardinstängerna och en sväng på CityGross där vi handlade lite mat. Fick en ny favoriträtt hemma hos mamma och pappa i helgen då jag fick kokt skinka och potatissallad till mellanmål. Gott! Och det gick väldigt bra att äta också. Jag väljer att köpa skinka av god kvalité så att det ska vara gott om protein i den. Trevligt!

Nu ikväll ska jag äta kycklingklubba med aioli. Gott!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela