emmaterese

- en dagboksblogg -

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Publicerad 2010-05-26 08:01:17

Vad gör du uppe så tidigt???

Det kommer gå fort att flytta på lördag, nu när ni har hunnit packa så mycket.

Kram

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-26 08:03:05

Jadu, DET undrar jag också! Vad gör jag uppe såhär dags? Sedan jag slutade kissa infernaliskt mycket på nätterna så har mitt sömnbehov minskat med säkert fyra timmar per dygn. Skönt när man har tid att passa men skittråkigt när man är ledig. Till nio kunde jag väl fått sova ändå? Suck. Vi ses på lördag, jag längtar efter dig och pappa! Kraaaam

Postat av: Ringan

Publicerad 2010-05-27 17:09:21

Jag ser mina bauhauselådor! Vad stolt jag är över dem ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela