emmaterese

- en dagboksblogg -

25 nov. 14.06

Publicerad 2010-11-25 14:22:21 i Allmänt

Idag har jag grupparbete. Själv. Utan min grupp. Det är spännande att ha grupparbete med en grupp som man inte har en aning om hur stor den är eller vilka de andra är som är med i gruppen. Nåja, nu har jag gjort en del av arbetet och så får vi se om någon annan fyller på, annars får jag väl skriva hela själv. Uppdatering kommer angående detta.

Det blir ingen bio ikväll heller. Svägerskorna är insnöade och kan inte ta sig in till stan. Igår fick de visst stänga av bron så det är nog klokt att vi tar bion någon dag nästa vecka istället. Men lite tråkigt är det i alla fall.

Nu vankas det snart lunch här hemma och maken ligger och vilar bort sin förkylning.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EmmaTerese

Jag heter Emma och bor tillsammans med min man på Öland.Jag jobbar vanligtvis inom vården och trivs utmärkt med det. Jag älskar att se på tv-serier och skriver gärna om det. Annars handlar den här bloggen om mitt liv som är precis lika vanligt och tråkigt som de allra flestas :). Vi blev föräldrar i November så just nu skrivs det mycket (mest) om vår son och livet som bebisförälder. Välkommen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela